Prowadzi działalność w obszarze doradztwa finansowo-kapitałowego. Studiował na Wydziale Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz na Wydziale Elektroniki, Automatyki i Elektroniki Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Po studiach pracował, jako analityk i ekonomista w Banku Przemysłowo-Handlowym i połączonym BPH PBK. Następnie rozpoczął własną działalność w zakresie sporządzania prognoz makroekonomicznych i rynkowych, analizy przedsiębiorstw, zarządzania finansami. Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako Główny Ekonomista w firmie doradztwa Finansowego TMS i biurze maklerskim TMS Brokers, główny ekonomista Internetowego Domu Maklerskiego, a także wykładowca w Akademii Toyoty. Jest wykładowcą na studiach MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Zasiadał w wielu radach nadzorczych. Jest członkiem rady naukowej Akademii Eurocash. Był szefem doradców ekonomicznych premiera Kazimierza Marcinkiewicza, nagrodzonym prestiżową nagrodą „Polityczny doradca roku”.
Urodził się 30 grudnia 1988 roku w Gdańsku, ale wychował się w Malborku. W 2002 roku, mając 13 lat, uległ ciężkiemu wypadkowi. W wyniku porażenia prądem (15 000 V) amputowano mu rękę i nogę. Porusza się o protezie podudzia. Dwa lata po wypadku razem z polarnikiem, Markiem Kamińskim, wyruszył na wyprawę na Biegun Północny, a następnie na Południowy. W kolejnych latach uczestniczył w wyprawach na Kilimandżaro, Elbrus, wspinał się na górę El Capitan i przebiegł New York City Marathon. W 2009 roku założył Fundację Jaśka Meli Poza Horyzonty. Zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej. Od kilku lat prowadzi szkolenia motywacyjne dla firm. W wolnych chwilach podróżuje autostopem, robi zdjęcia w pustostanach, szyje na maszynie i chodzi na slackline. A, i objada się burgerami
Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w administracji publicznej i międzynarodowych firmach doradczych. Zajmował się budowaniem organizacji i zarządzaniem zespołami projektowymi. Kierował dużymi projektami regulacyjnymi i doradczymi dla największych instytucji finansowych na świecie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracował jako trener w European Institute of Public Administration. Był też wykładowcą w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku oraz Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Białymstoku. W latach 2016-2017 Prezes Agencji Rynku Rolnego, odpowiedzialny za stworzenie planu strategicznego i wdrożenie reformy instytucjonalnej (połączenie agencji rolnych oraz budowę jednej agencji płatniczej). Od 2017 doradca strategiczny Zarządu KGHM PM S.A., później Prezes Zarządu KGHM Zanam S.A. Prowadził rozmowy z instytucjami kontrolnymi Unii Europejskiej odnośnie wykrywania błędów w zarządzaniu i implementacji największych inwestycji w Polsce współfinansowanych z Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Medalista Mistrzostw Polski w szermierce (złoto, brąz). Członek Szermierczej Kadry Narodowej, wielokrotny uczestnik Mistrzostw i Pucharów Świata. Od 27 kwietnia 2018 Prezes Zarządu ORLEN Paliwa Sp. z o.o.
Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze automatycznej integracji procesów logistycznych w łańcuchu dostaw, przy użyciu najlepszych praktyk B2B. Biegłe władanie językiem angielskim, włoskim i polskim pozwala mu koordynować i uczestniczyć w wielu innowacyjnych projektach, wdrożeniach rozwiązań B2B dla klientów obecnych na rynku międzynarodowym.
Od ponad 13 lat doradza największym przedsiębiorstwom w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Prowadził projekty zarówno dla dostawców, jak i dystrybutorów w sektorze motoryzacyjnym. Specjalizuje się w obszarach optymalizacji cenowej, wyceny produktów w oparciu o wartość oraz strategii sprzedaży.
Dziesięć lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej, w tym osiem lat na stanowiskach kierowniczych. Odpowiedzialny za koordynację działań Agencji dotyczących przemysłu motoryzacyjnego, otwieranie nowych rynków, relacje z organizacjami sektora motoryzacyjnego.
jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej i Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Doświadczony we wdrażaniu rozwiązań szczupłej produkcji, w projektach zwiększających wydajność linii produkcyjnych polegających na zmianach procesowych, organizacyjnych oraz modernizacji systemów automatyki przemysłowej między innymi w Philips Consumer Electronics Industries Poland, Crown Packaging Polska. Jako wieloletni dyrektor produkcji odpowiedzialny za budżetowanie, planowanie i realizację celów biznesowych co stanowi fundament do obecnej roli w Siemens PLM. Odpowiedzialny za budowanie i rozwój polskiego rynku dla klientów szukających zaawansowanego oprogramowania wspierającego zarządzanie produkcją. Pasjonat motoryzacji. Wierny kibic Roberta Kubicy i jego zmagań w Formule 1.
Absolwent Politechniki Krakowskiej Wydziału Elektrycznego, Specjalność - Automatyka. Od blisko 10 lat związany z firmą Mitsubishi Electric. Obecnie od ponad 5 lat zajmuje się rozwiązaniami dla „Smart Manufacturing” dla przemysłu motoryzacyjnego. Prywatnie miłośnik samochodów spalinowych i entuzjasta nowych zmian dla rynku automotive. Otwarty na wszelką wymianę zdań, opinii co do rynku motoryzacyjnego i stosowanych w nim rozwiązań automatyzacji i robotyzacji i najnowszych rozwiązań dla Smart Manufacturing.
Jest menadżerem R&D odpowiedzialnym za bezpieczeństwo produktowe i zrównoważony rozwój w 3M w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Po ukończeniu studiów na wydziale chemii przemysłowej, Kristof w 2004 r. rozpoczął pracę w 3M Belgia jako inżynier do spraw bezpieczeństwa produktowego. Od 2010 r. jest zaangażowany w działania 3M związane ze zrównoważonym rozwojem w regionie EMEA, pracując z różnymi grupami biznesowymi 3M oraz działem Badań i Rozwoju nad sposobami promowania aspektu środowiskowego produktów 3M, poprzez techniczną analizę i ocenę „cyklu życia” produktu.
Posiada szerokie doświadczenie w realizacji dużych, międzynarodowych projektów przemysłowych, zwłaszcza w zakresie rozwoju nowych lokalizacji, consultingu logistycznego, planowania i projektowania nowej infrastruktury produkcyjno-logistycznej, optymalizacji kosztów oraz kompleksowego zarządzania projektem. Zainteresowany wdrażaniem nowych strategii zarządzania i struktur organizacyjnych, a także negocjacjami i radzeniem sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami, w których znalezienie nowych rozwiązań wymaga opracowania innowacyjnych sposobów podejścia i procedur. Zarządzał wieloma dużymi projektami na trzech kontynentach - w Europie, Ameryce i Azji, spotykając się z ogromnym zadowoleniem klientów. Odpowiada również za kierowanie zespołem architektów, inżynierów i konsultantów budownictwa oraz logistyki w polskim oddziale Metroplan Group w dwóch biurach, we Wrocławiu i w Warszawie. Absolwent Logistyki na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej.
Inżynier informatyki i magister zarządzania strategicznego Oxford Brookes University. Od ukończenia studiów zapalony marketingowiec w branżach związanych z technologiami i innowacyjnością. Drogę do przemysłu przeszedł działając w branży energetycznej i sportowej. Z firmą GT85 Polska, obecnie NOYEN, przemysłem maszynowym i produkcyjnym związany bezpośrednio od 2015 roku. Na co dzień doradza firmom produkcyjnym w zakresie zastosowania technologii i systemów mycia i odtłuszczania części produkcji w branży Automotive, Aerospace i innych. Od najmłodszych lat miłośnik motoryzacji, wielki pasjonat szeroko pojętego Motor Sportu z Formułą 1 na czele. Aktywny networker otwarty na dyskusje dotyczące nowych technologii, zmian i innowacji na rynku motoryzacyjnym i w szeroko pojętym przemyśle produkcyjnym.
Jako Development Manager w Goodman na co dzień doradza klientom w kwestiach wyboru właściwego modelu polityki magazynowej i nieruchomościowej. Prowadzi projekty deweloperskie i inwestycyjne. Wcześniej zarządzał działem sprzedaży bezpośredniej i marketingu w Europie Centralno-Wschodniej. Od ponad 10 lat związany z branżą nieruchomości komercyjnych – wcześniej w Grupie IKEA obecnie w Goodman. Zajmuje się zarówno wynajmem jak i sprzedażą magazynów. Pasjonat motoryzacji, sportu i zdrowego stylu życia.
Od 2014 Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający spółki GEDIA Poland w Nowej Soli, jednego z największych zakładów w regionie, zatrudniającego 1 500 osób. Na 44 tys. m2 znajduje się nowoczesny park maszynowy dysponujący innowacyjnymi technologiami, m.in. tłoczenia na zimo i gorąco, cięcia laserowego oraz montażu komponentów dla wiodących producentów branży Automotive. W latach 2009-2014 Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający spółki GEDA Poland Assembly, będącej jednym z głównych dostawców dla takich koncernów jak GM i BMW. Długoletni pracownik General Motors - prowadził wydziały Spawalni, Lakierni i Montażu Głównego w Gliwicach, Dyrektor Produkcji fabryki GM w Sankt Petersburgu. Odpowiadał za projekty Lean Manufacturing oraz GO-EAST wspierające zakłady w Rosji, Uzbekistanie i Indiach. Rzecznik nowoczesnych metod zarządzania i optymalizacji produkcji. Certyfikowany Six Sigma Black Belt. Pełnił funkcję Master Black Belt.
Menadżer, Ekspert, Pasjonat logistyki, Wizjoner. Absolwent Institut Superieur de la Logistique et du Transport i IUT de Vannes. Od wielu lat związany z logistyką kontraktową, odpowiadając za wyniki klastrów regionalnych rynków europejskich w takich firmach jak Raben Group czy Ceva Logistic. Z sukcesami prowadził międzynarodowe projekty dla klientów z wielu branż, między innymi: Metro Group, Nestle, Mars, Honeywell, BMW, Whirlpool, Electrolux, BP, ExxonMobil, Ferrero, Saint-Gobain Abrasives, Geant Polska, Leader Price i inne. Dziś buduje oraz wdraża strategię biznesową dla Logistyki Kontraktowej w ramach Kuehne+Nagel.
Paweł Ulichnowski z automatyzacją i robotyzacją produkcji ma do czynienia od 20 lat. Pierwsze zrobotyzowane aplikacje uruchamiał w przemyśle samochodowym w 1999 roku w pierwszych firmach powstających w Polsce w branży Automotive. Uczestniczył we wdrażaniu kilkudziesięciu aplikacji zrobotyzowanych, kilkuset aplikacji budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w różnych branżach w kraju i zagranicą. Obecnie jest Prezesem i współwłaścicielem firmy TRASKO Automatyka Sp. z o.o. będącej partnerem MEMBER of Mitsubishi Electric System Integrator Club.
Krzysztof Inglot jest Prezesem Personnel Service, firmy będącej liderem zatrudnienia pracowników z Ukrainy na potrzeby polskich pracodawców. Menadżer HR z ponad 15-letnim stażem zdobytym w Work Service S.A., gdzie pełnił funkcję m.in. Dyrektora ds. Rozwoju, Pełnomocnika Zarządu ds. Sprzedaży i Rzecznika Prasowego. Prowadzi projekty restrukturyzacyjne w obszarze zasobów ludzkich dla kluczowych firm w Polsce. Autor wielu komentarzy i wypowiedzi eksperckich w mediach, dotyczących bieżącej sytuacji na rynku pracy. W 2013 roku Krzysztof Inglot nabył uprawnienia i kompetencje do pełnienia funkcji Mediatora i Arbitra, a w 2015 roku dołączył do zespołu ekspertów Centrum Badań i Analiz Pracodawców RP. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na wydziale Zarządzania i Informatyki. Po ukończeniu studiów otrzymał tytuł Managera Zasobów Ludzkich, a także ukończył studium podyplomowe w zakresie Zarządzania Działem Handlowym.
Michał jest Partnerem w Dziale Doradztwa Podatkowego EY oraz Liderem Działu Doradztwa dla Branży Motoryzacyjnej w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie dla branży motoryzacyjnej. Kierował projektami w zakresie międzynarodowego planowania, doradztwa w zakresie restrukturyzacji, przeprowadzania kompleksowych przeglądów podatkowych nakierowanych na identyfikację obszarów ryzyka i możliwości optymalizacji bieżących rozliczeń, doradztwa w zakresie funkcjonalności finansowych modułów informatycznych, doradztwa w zakresie wewnętrznych procedur finansowo-księgowych, a także bieżącego doradztwa podatkowego. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunkach Finanse i Bankowość oraz Stosunki Międzynarodowe. Michał posiada tytuł doradcy podatkowego.
Zarządza strategią marketingową dla branż przemysłowych w Siemens Sp. z o.o., koordynując działania z uwzględnieniem złożoności organizacyjnej i międzynarodowej struktury firmy. W obszar jego obowiązków zawodowych wpisuje się kreowanie strategii w zakresie komunikacji, w tym PR, marketingu, w tym ATL, BTL, planowanie budżetu, zarządzanie zespołem. Celem jego działań jest konsekwentna realizacja strategii pozycjonowania firmy Siemens jako partnera dla polskiego przemysłu, głównie w takich branżach jak automotive, F&B, minerals, safety. Odpowiada także za komunikacją produktową. Wcześniej, pracując dla Ursa Polska Sp. o.o., odpowiadał za strategię i zarządzanie działalnością w Polsce i krajach regionu bałtyckiego, a następnie za zarządzanie portfolio produktowym na polskim rynku dla URSA Central East. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył studia podyplomowe z zastosowań technologii komputerowych na Politechnice Koszalińskiej na Wydziale Elektroniki. W 2016 roku ukończył International Language Academy of Canada, a wcześniej, w 2009 The Chartered Institute of Marketing.