Prelegenci

Jerzy Hausner jest profesorem ekonomii, od początku kariery naukowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. W latach 90-tych pełnił funkcję szefa zespołu doradców Wicepremiera ds. gospodarczych, Pełnomocnika rządu ds. reformy zabezpieczenia społecznego oraz członka Zespołu Doradców Ekonomicznych Prezydenta RP. W latach 2001-2005 był posłem na Sejm RP. W październiku 2001 r. wszedł w skład gabinetu Leszka Millera jako Minister pracy i polityki społecznej. Od stycznia 2003 r. Minister gospodarki, pracy i polityki społecznej, a od czerwca 2003 r. także Wiceprezes Rady Ministrów. Firmował swoim nazwiskiem plan naprawy finansów publicznych (tzw. plan Hausnera). W rządzie Marka Belki (od maja 2004 r. do marca 2005 r.) piastował stanowisko Wicepremiera i Ministra gospodarki i pracy. Koordynował wówczas prace nad Narodowym Planem Rozwoju na lata 2007-2013. Laureat wielu nagród, między innymi nagrody Kisiela oraz nagrody im. Władysława Grabskiego przyznawanej przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan.
Consulting Analyst w dziale Mobility Practice w międzynarodowej firmie konsultingowej Frost & Sullivan. Zajmuje się badaniem rynków oraz doradztwem strategicznym dla podmiotów z branży motoryzacyjnej. We Frost & Sullivan bierze udział w projektach kompleksowych badań rynków motoryzacyjnych, zajmuje się przeprowadzeniem analiz konkurencyjności i benchmarkingu. Na podstawie wyników analiz, prognozuje przyszłościową ewolucję branży i doradza klientom, opracowując rekomendacje w zakresie wdrażania strategii wejścia na rynki i rozwoju biznesu klientów. Posiada doświadczenie realizacji projektów dla klientów m.in. w branży aftermarket, rynku elektromobilności, rynku flotowego, leasingu, nowych rodzajów mobilności i pojazdów autonomicznych.
Jerzy Hausner jest profesorem ekonomii, od początku kariery naukowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. W latach 90-tych pełnił funkcję szefa zespołu doradców Wicepremiera ds. gospodarczych, Pełnomocnika rządu ds. reformy zabezpieczenia społecznego oraz członka Zespołu Doradców Ekonomicznych Prezydenta RP. W latach 2001-2005 był posłem na Sejm RP. W październiku 2001 r. wszedł w skład gabinetu Leszka Millera jako Minister pracy i polityki społecznej. Od stycznia 2003 r. Minister gospodarki, pracy i polityki społecznej, a od czerwca 2003 r. także Wiceprezes Rady Ministrów. Firmował swoim nazwiskiem plan naprawy finansów publicznych (tzw. plan Hausnera). W rządzie Marka Belki (od maja 2004 r. do marca 2005 r.) piastował stanowisko Wicepremiera i Ministra gospodarki i pracy. Koordynował wówczas prace nad Narodowym Planem Rozwoju na lata 2007-2013. Laureat wielu nagród, między innymi nagrody Kisiela oraz nagrody im. Władysława Grabskiego przyznawanej przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan.
Absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystki w Warszawie oraz Ecole Superieure de Commerce w Tuluzie (Francja). Od roku 1991 zatrudniony w firmie General Motors (obecnie PSA) na różnych stanowiskach w Polsce, Republice Czeskiej i Federacji Rosyjskiej. Zatrudniony jako dyrektor ds. kontaktów z rządem i polityk publicznych w spółce Opel Poland w Warszawie odpowiedzialny za Polskę, Republikę Czeską i Słowację. Równocześnie społecznie pełni funkcję wiceprezydenta Konfederacji Lewiatan i prezesa Związku Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych. Odznaczony srebrnym medalem „Za zasługi dla obronności kraju”.
M. Mammetti uzyskał tytuł doktora w 1999 r. w zakresie mechaniki, ukończył studia na wydziale inżynierii lotniczej na Uniwersytecie w Rzymie w 1994 r. Od stycznia 2009 r. pracuje w dziale Powertrain IDIADA, jako kierownik ds. produktu integracji systemów napędowych i innowacji, odpowiedzialny za zaawansowane układy napędowe. Ostatnie jego działania obejmują konwersję układu napędowego w pojazdach w celu zmniejszenia zużycia paliwa i pełnego rozwoju pojazdów elektrycznych. Należy również do ekspertów FISITA, recenzentów SAE oraz jako niezależny ekspert Agencji Wykonawczej ds. Innowacji i Sieci (INEA) ocenia projekty w ramach programu "Horyzont 2020" - Zielone pojazdy 2018. W 2006 roku dołączył do Maserati, jako odpowiedzialny za integrację układu napędowego w zespole Quattroporte, wcześniej pracował w Ferrari Automotive Spa, gdzie pracował w Dziale Innowacji i Powertrain i odpowiadał za wydajność i kalibrację silnika w obiektach testowych do samochodów osobowych.
Ekspert w dziedzinie emocji. Światowy pionier w obszarze neuronauki konsumenckiej. Od 20 lat prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu. Profesor nadzwyczajny psychologii na Uniwersytecie SWPS. Honorary Professor na Uniwersytecie Stellenbosch w Kapsztadzie oraz Visiting Professor na Uniwersytecie Renmin w Pekinie. Inspiruje menedżerów i liderów biznesu na całym świecie. Występował w 30 krajach na 5 kontynentach. Laureat Nagrody Prezydenta RP, Premiera RP, Fundacji Nauki Polskiej, Stypendium Fulbrighta, Członek Honorowy Executive Club. Finalista konkursu EY - Przedsiębiorca Roku 2015. Publikuje w prestiżowych czasopismach naukowych i branżowych na całym świecie. Zasiada w Zarządzie NMSBA - Towarzystwa Neuronauki Konsumenckiej, zrzeszającego przedstawicieli nauki i biznesu z 85 państw.
Piotr Ubych jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Od 2001 roku zajmuje się audytami w międzynarodowej organizacji eksperckiej DEKRA, gdzie obecnie koordynuje specjalistyczne audyty procesów i standardów (Assessment Services). Posiada ponad 15 lat doświadczenia w realizacji audytów standardów jakości i bezpieczeństwa informacji dla branży retail. Do grona jego klientów należy wiele uznanych sieci handlowych i usługowych. Specjalizuje się w optymalizacji procesów biznesowych, weryfikacji standardów jakości obsługi i sprzedaży, zarządzaniu ryzykiem, audytach spełniania wymagań prawnych (np. RODO/GDPR), standardów branżowych, wewnętrznych polityk i wytycznych stawianych przez kontrahentów.
Jerzy Hausner jest profesorem ekonomii, od początku kariery naukowej związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie. W latach 90-tych pełnił funkcję szefa zespołu doradców Wicepremiera ds. gospodarczych, Pełnomocnika rządu ds. reformy zabezpieczenia społecznego oraz członka Zespołu Doradców Ekonomicznych Prezydenta RP. W latach 2001-2005 był posłem na Sejm RP. W październiku 2001 r. wszedł w skład gabinetu Leszka Millera jako Minister pracy i polityki społecznej. Od stycznia 2003 r. Minister gospodarki, pracy i polityki społecznej, a od czerwca 2003 r. także Wiceprezes Rady Ministrów. Firmował swoim nazwiskiem plan naprawy finansów publicznych (tzw. plan Hausnera). W rządzie Marka Belki (od maja 2004 r. do marca 2005 r.) piastował stanowisko Wicepremiera i Ministra gospodarki i pracy. Koordynował wówczas prace nad Narodowym Planem Rozwoju na lata 2007-2013. Laureat wielu nagród, między innymi nagrody Kisiela oraz nagrody im. Władysława Grabskiego przyznawanej przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan.
Od 2018 roku pełni funkcję Regional Sales Director w Data Interchange. Swoją karierę w firmie rozpoczął w 2012 roku i od tego czasu Alessandro zbudował silną pozycję firmy na rynku wychodząc naprzeciw wymaganiom klientów. Ponadto posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze automatycznej integracji procesów logistycznych w łańcuchu dostaw, przy użyciu najlepszych praktyk B2B. Biegłe władanie językiem angielskim, włoskim i polskim pozwala mu koordynować i uczestniczyć w wielu innowacyjnych projektach, wdrożeniach rozwiązań B2B dla klientów obecnych na rynku międzynarodowym.
Od momentu wstąpienia do firmy w 2018 roku, Andrzej zajmował stanowisko Szefa Logistyki w ITW Automotive. Głęboka wiedza i bogate doświadczenie zdobyte w zakresie współpracy z takimi OEM-MI jak BMW, Nissan, Skoda, Volkswagen, Ford, FCA, Iveco oraz usprawnianie procesów integracji łańcucha dostaw w polskim zakładzie ITW poprzez wprowadzenie i nadzorowanie integracji systemowej ERP z współpracujących z nim rozwiązań komunikacyjnych pozwala Andrzejowi lepiej odpowiadać na potrzeby producentów z sektora automotive. Poza tym w chwili obecnej jest właścicielem firmy działającej w obszarze logistyki i produkcji w branży motoryzacyjnej.
Krzysztof Golda, Sales Manager na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Cold Jet. Krzysztof Golda jest specjalistą w zakresie urządzeń do czyszczenia suchym lodem i automatyzacji procesów czyszczenia. Już od 7 lat związany jest z firmą Cold Jet. Doświadczenie w zakresie wykorzystania C02 zdobył już wcześniej, pracując w firmie ACP Polska jako Główny Inżynier.
Adam Dziura jest dyrektorem ds. Sprzedaży Branżowej i Kluczowych Klientów w firmie Balluff Sp. z o.o. Entuzjastycznie podchodzi do inteligentnej produkcji, STEM i edukacji zawodowej. Absolwent AGH z dyplomem magistra inżyniera w zakresie automatyki i metrologii. Od ponad 16 lat dzieli się swoją pasją do automatyzacji w różnych branżach. Bierze udział w opracowywaniu rozwiązań spełniających oczekiwania szczupłej produkcji oraz analiz wykorzystujących nowości technologiczne w praktycznych zastosowaniach.
Wojciech Żuk od 5 lat odpowiada za rozwój korporacyjnych portfeli kredytowych BZWBK w sektorach strategicznych: Motoryzacja, Transport i Logistyka oraz Hotele. Jego zakres odpowiedzialności obejmuje przygotowanie analiz sektorów, ustalenie polityk kredytowych, określenie apetytu Banku na finansowanie nadzorowanych branż jak również wewnętrzną komunikację uzgodnionych strategii wobec sektorów. W Banku Zachodnim WBK pracuje od 1997 roku, w tym w ostatnich 10 latach na wyższych stanowiskach menedżerskich w obszarze korporacyjnego ryzyka kredytowego. Jego doświadczenia zawodowe obejmują zarówno udzielanie jak i restrukturyzację kredytów dla firm. Jest absolwentem kierunku Inżynieria Materiałowa na Wydziale Podstawowych Problemów Techniki na Politechnice Wrocławskiej. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami przemysłowymi uzyskując dyplom DESP francuskiej szkoły wyższej Ecole Centrale Paris.
Marcin Domański – Związany z branżą automotive od 15 lat- jako inżynier, handlowiec, marketingowiec i specjalista ds. rozwoju rynku. Z ramienia 3M Poland obecnie odpowiedzialny za rozwój kluczowego rynku Producentów Środków Transportu. Prywatnie również wielki fan motoryzacji, ścigający się na motocyklach i kolekcjonujący zabytkowe jednoślady marki Honda. Ubezpieczyciele twierdzą, że budowę pojazdów poznawał poprzez rozbijanie ich. W nagrodę otrzymał zwyżkę OC a zyskaną wiedzą dzieli się z innymi.